vrijdag 11 september 2020

Wie is de Lelystadse Conciërge van 2020?

Wat zou uw school zijn zonder uw conciërge? Hét aanspreekpunt voor ouders met vragen, kinderen die hulp nodig hebben en de helpende hand van de directie. Zowel gastheer of vrouw maar ook bewaker van de orde en veiligheid op school. Een huisbewaarder in de brede zin. Dé medewerker binnen uw team,  zowel school van uw kind voor wie misschien nog te weinig waardering wordt uitgesproken.

D66 Lelystad geeft u met de Lelystadse Conciërge verkiezing de mogelijkheid om daar verandering in te brengen. Door uw conciërge te nomineren geeft u hem of haar de waardering die hij/zij verdient. Daarnaast biedt u ouders en kinderen de mogelijkheid om hun waardering voor de conciërge te tonen. Omdat niet iedere school een conciërge heeft is het ook mogelijk om de vrijwilliger/ouder/docent te nomineren die deze werkzaamheden op zich heeft genomen.

D66 Lelystad organiseert deze verkiezingen dit jaar voor de eerste keer.

Wilt u uw conciërge in het zonnetje zetten? Nomineer hem of haar dan door te mailen naar conciergelelystad@outlook.com  Dit kan t/m 18-10-2020 In de week daarop zal de jury uit alle aanmeldingen een top drie maken, zodat op 6 november 2020 de beker aan de Lelystadse Conciërge 2020 kan worden uitgereikt.

Ouders, collega’s, kinderen: iedereen mag zijn of haar conciërge nomineren. Stuur een mailtje naar conciergelelystad@outlook.com  met daarin in ieder geval de naam van de conciërge en de school. De motivatie kan bestaan uit een anekdote of een verhaaltje. Het gaat niet om het aantal steunbetuigingen maar om de inhoud. Omdat niet iedere school een conciërge heeft is het ook mogelijk om de vrijwilliger, ouder of docent te nomineren die deze werkzaamheden op zich heeft genomen.

De Lelystadse Conciërge van het jaar zal worden gekozen door een deskundige jury. Tiko Smetsers fractievoorzitter D66 Flevoland  reikt de prijs uit aan de winnende conciërge op 6 november 2020 op de school.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via conciergelelystad@outlook.com

Wij zien uw nominatie graag tegemoet!