vrijdag 3 januari 2020

Ontmoeten

Op onze laatste AAV van 12 december 2019 waren we te gast bij de Flevolandse theatervereniging JTL, Cultuurclub van het jaar 2019 in Lelystad. Het was een mooi intiem samenzijn in een van de kloppende harten van cultuur in onze stad. Bijna symbolisch ook werd het jaarplan vastgesteld met als titel ontmoeten. Dat ontmoeten en verbinding maken met de mensen die de stad vormen is de afgelopen periode de rode draad geworden voor onze bijeenkomsten. Zo waren we ook te gast bij voedselbank de Korenaar en kringloop de Groene sluis. Organisaties die hun waarde dag in dag uit bewijzen voor onze samenleving.

Bij dat verbinden en ontmoeten hebben we vele van u gezien. Mooi dat jullie er waren. Graag ontmoeten we jullie ook het komende jaar bij onze AAV’s op een locatie ergens in de stad bij een organisatie, club of school.
Wij wensen we u een mooi, gezond en democratisch 2020 toe!

Het bestuur van D66 Lelystad

U kunt ons al binnenkort ontmoeten: U bent van harte welkom op de nieuwjaarsborrel van de regio midden Nederland van D’66 in Almere: https://middennederland.d66.nl/agenda/nieuwjaarsborrel/

Kunst, cultuur en sport

Voor ons is cultuur een inspiratiebron voor iedereen, geen hobby of luxegoed voor enkelen. Kunst en cultuur geven Lelystedelingen de ruimte om zichzelf te ontplooien. Ze vormen ook de zuurstof voor een open samenleving. Gezellige horeca, veel evenementen en festivals maken dat meer mensen in Lelystad willen wonen. Wij zijn zelfbewuster en profileren ons meer en meer als stad waar het gebeurt.

Lelystad is óók een sportstad, met veel sportende bewoners. De stad is er levendig door en veel Lelystedelingen ontmoeten elkaar op deze manier.